Espectacular Summer Camp

28/07/2017

This marvelous summer camp is coming to an end. In our last week, as always, we went to the swimming pool with our friends and we played lots of funny games. Also, we had our last water party on Monday, it was amazing! On Wednesday a police woman came to our school to explain us how to drive in a good way, following the rules of the road. We drove our bicycles, skates and scooters in an incredible circuit with road signs. We would like to thank the police of Arroyomolinos all the effort and the visit to our school. In our Art work we molded clay into transports shapes.  On Friday, after a paddle competition, we had our end party with snacks, music and drinks. It has been an awesome summer camp, we do not want to say goodbye to all of you, we want to say: see you in our next Summer Camp! Happy Summer!

Ponemos el punto y final a este Summer Camp. Cada año intentamos crecer un poco más... y creemos que lo hemos logrado. Nuestros alumnos se van felices y orgullosos de su verano diferente: verano de repaso y diversión, verano de formación e ilusión, verano de compartir momentos inolvidables con los amigos del cole.
Nos vamos con muy buen sabor de boca. Familias y profes comprometidos para que todo saliera bien, y así ha sido: una simbiosis perfecta.
¡Muchas gracias a todos!

Os recordamos que ahora tenemos un mes de agosto para descansar que como ya sabéis no es no hacer nada, es cambiar a actividades más relajadas y ociosas que durante el curso no nos dan tiempo a realizar.

Desconectad, descansad y disfrutad.

¡Feliz verano, os lo habéis ganado!